Summa sidvisningar

tisdag 19 april 2011

Jag föll för en knapp

 Rubriken låter kanske lite dramatisk och man kommer att tänka på Karl XII. Han föll ju för en svensk knapp eller en norsk kula.Därom tvista man än idag.

Vilken knapp föll jag för så? Jo,denna....

Detta är alltså vad jag sytt på sista tiden. En necessär,design Northern Quilts.


Inte första gången jag sytt den,men den första "flög" iväg och nu var det dags att få en själv:-)).

Den underbara knappen köpte jag hos Northern Quilts,men kommer från en norskt  företag,som har många andra ljuvliga knappar.Ta och kika in där.Snella & Petronella

En doft av rosor-ett hav av glädje
Lyckan är att vara där

---------------så sant!!!










:

21 kommentarer:

Mona sa...

Ååååå, den ble søt. Jeg er ikke ferdig med min jeg, men nå fikk jeg lyst til å fortsette. Ha en fin påske!

Christina sa...

Så ljuvlig! Kram

eva sa...

Åh, den är helt underbart ljuvlig!
Det där mönstret skulle vara jätteroligt att ha.
Måste nog ta en tur in på deras sida.
Kram

Stina Blomgren sa...

Titta....:0) helt underbar ... Jag visste väl det... Och knappen sen ... Oj oj... Helt perfekt!!!!

Rose-Marie sa...

Helt underbar
Kram Rose-Marie

Katarina sa...

Helt säkert var det i alla fall inte en sån här fantastisk knapp, som Karl XII dog av:-)) Helt otroligt ljuvlig necessär! Håll hårt i den, denna gång:-)) Kram Katarina

Lizzan sa...

Ohh vilken söt!! Kram Lizzan

Catarina C sa...

Man kan nästan känna doften av rosorna från din fina necessär! Glad Påsk, Gudrun! Kram

Annika sa...

Ljuvlig necessär med en underbar knapp. Kram Annika

Maja sa...

Jag är också "knäppt" av knappar!
Tänk vad en liten knapp på rätt ställe kan förgylla ett arbete!!!
OCH vilket arbete sedan!!!
Dina saker är så fina!!!!
Kram

Quiltemarerittet sa...

Kunde inte fatta vad du såg i den knappen....en helt vanlig brun knapp! Var tvungen å se en gång till och då såg jag flickan! Tjusig nesse!

Anita;s Hobbyhörna sa...

Ja där är knappen på rätt plats. Helt underbar necce.

Carina sa...

Såå underbar!
Kram

Lisa sa...

Instämmer med alla andra här.
Ljuvlig och underbar !

Lisa i Bergsjö

ewa-christine sa...

Så fint och VÅREN ÄR HÄR HA EN HELT UNDERBART LYCKLIG VÅRDAG IDAG........

Anonym sa...

Så underbar! Kram Anneli

PJs Lapperier sa...

Så underbart vacker....och så fina ord!

Veronica sa...

Underbar necessär!! kram Veronica

~Marica~ sa...

oj vilken go´bit du har gjort och knappen kunde inte ha blivit bättre till :)

Klarafina sa...

Ljuvlig knapp...och fina ord!

Amnikki sa...

Oh, så vacker...å så fint broderat...och så vackra ord....jättefin!