Summa sidvisningar

fredag 2 mars 2012

Ingen snuva här inte...

......................tack och lov, men några små förvaringar till pappersnädukar är aldrig fel.En som passar till min väska och en till någon annan...........
Tips till mönster hittade jag hos Confessions of a fabraholic .
Här har landat underbara tyger från Maja . Bland annat dessa med änglarna och lustigt nog hade jag alldeles innan köpt nya broderigarner.Visst är de fina till och nu funderar jag på ett broderimönster.
 ..........................................Tack Maja!!

11 kommentarer:

Immi sa...

Vilket fint tyg, blir säkert jättebra med broderi till! Lite snuva här men hanterbart ännu! Kram Immi

Annika sa...

Garnerna passar perfekt - ser fram emot att få se vad du skapar. Näsduksförvaringarna är jättefina, gillade speciellt den med linnetyg och spets. Skall sy mig en sådan när jag blivit av med lunginflammationen. Kram Annika

annemarlen sa...

Så söta näsduksfodral.
Och vilka fina änglatyger. I dina händer bli det alldeles säkert ett vackert slutresultat.
Ha en skön fredagskväll,
kram!

Fabraholic sa...

Är det Lynette Anderson som har varit i farten? Garnerna är helt ljuvliga till tygen. För övrigt har jag hittat ett par grejer till som du säkert kommer att tycka om. Måste bara först sy lite...

eva sa...

Bra att snuvan har uteblivit! Man kan ju ha dem till så mycket annat - eller erbjuda någon annan en näsduk och då kommer din fina variant att slå dem med häpnad! Verkligen läcker och ny variant för mig. Ha en skön helg!
Kram

Catarina C sa...

Förtjusande näsduksfodral! Kram

Lizzan sa...

Vilka fina näsduksförvaringar! Kanska det är lite som med paraply, har man ett med sig så regnar det inte...med snyggt inpackade näsdukar så håller sig snuvan borta ;)
Kram Lizzan

idémakeriet sa...

Fina fodral du sydde till näsdukarna.
Lillan har här en envis förkylning så det går åt en del näsdukar men tur nog har jag(knacka i träet) inte fått någon än.
Hoppas du kan också njuta av det fina vädret.
Kram Gerda

Anne-Mettes Oaser sa...

Tak for linket til den lille fine pung til lommetørklæder. Dine er blevet rigtig fine.
Knus
Anne-MEtte

Annika sa...

Så fina förvaringar till näsdukarna. Sådana kan man aldrig ha för få av, och mycket finare än de som kommer med i plast. Och en perfekt gåva. Gav en liknande till en snörvlande kollega häromsistens, hon blev så glad :) Kram och hoppas du har en fortsatt skön helg! // Annika

Katarina sa...

Kul med 2 olika utförande av samma modell, jättefina båda två! Roligt med ny modell också. Så lustigt sammanträffande, med garnerna och änglatygerna:-)) kram Katarina